Farmàcia Bretcha | Calci, el suplement perfecte en la teva farmàcia
Farmàcia Bretcha | Calci, el suplement perfecte en la teva farmàcia
1993
post-template-default,single,single-post,postid-1993,single-format-standard,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,large

BLOG

Calci, el suplement perfecte en la teva farmàcia

15 febr. 2018, by fbretcha in Farmàcia Bretcha

Benviguts de nou amics,

Què és el calci? Qui ha de prendre-ho? Com prendre suplements de calci?

En aquesta ocasió hem preparat un post ple de consells i d’informació sobre el Calci, segur que més d’una vegada has sentit parlar de la seva importància.

Des de Farmàcia Bretcha sempre recomanem que si decideixes prendre un suplement vitamínic, primer t’informis adequadament de mans d’un professional. Estem per informar-te adequadament, no dubtis a preguntar-nos.

Què és el calci?

El calci és un mineral ple de propietats, sabem que calci i ossos van units, ja que és fonamental per nodrir-los. A més d’aquesta coneguda funció el calci també és molt important per a la funció nerviosa i com a relaxant dels nostres músculs.

La majoria del calci allotjat en el nostre organisme està en els ossos, és fonamental per prevenir l’osteoporosi.

Qui ha de prendre calci?

Tots necessitem el calci en el nostre dia a dia, des que naixem aquest mineral formarà part molt important del nostre desenvolupament. És important saber que per a una correcta absorció del calci la Vitamina D és importantíssima i per això moltes vegades van de la mà.

La quantitat diària de consum recomanada és al voltant de 1.000-1.200 en adults i 1.300 en adolescents. Aquestes quantitats poden augmentar en períodes d’embaràs i lactància.

Les dones tenen més risc de sofrir osteoporosi pel que és molt important la ingesta adequada de calci. També és molt important aportar la quantitat necessària de calci en períodes d’embaràs i lactància.

Suplements de Calci

Existeixen diversos tipus de suplements de calci però els més utilitzats són el Carbonat de Calci i el Citrat de Calci. Es recomana utilitzar un suplement que no contingui més de 500 mg de calci per assegurar-nos de la seva absorció.

La naturalesa ens ofereix calci en una gran varietat d’aliments com poden ser la llet, iogurt, formatge, col, sardines, salmó, fruita seca, panses, dàtils i molts més. Una alimentació equilibrada, sana i variada és importantíssima per mantenir una ingesta adequada de calci al dia.

En la nostra farmàcia disposem de suplements alimentaris segurs per al teu organisme, no dubtis a consultar-nos i et recomanarem el més adequat.

Esperem que aquest article t’hagi agradat. Gràcies per llegir-nos i seguir el nostre bloc.

NO COMMENT

Sorry, the comment form is closed at this time.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies